موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
امکان بازگشت کالا بعد از تحویل گرفتن وجود ندارد. ( رجوع شود به قسمت شرایط و ظوابط ) برای مرجوع کردن اقلام قبل از تحویل گرفتن لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. هماهنگی عدم دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد […]
مشاهده توضحیات تکمیلیشما میتوانید 1. وارد پروفایل خود شوید و درخواست خود را ثبت نمایید. ثبت درخواست از طریق پروفایل خودتان در شیرینی مامانی 2-به قسمت تماس با ما مراجعه و درخواست خود را اعلام نمایید. ثبت درخواست از طریق صفحه تماس با ما
مشاهده توضحیات تکمیلیشیرینی مامانی برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد KCD این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید. برای این منظور لازمه قبل از تماس با شیرینی مامانی، از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده ،کد […]
مشاهده توضحیات تکمیلیدر شیرینی مامانی از طریق گزینه ارسال آنی درخواست کنید. پس از دریافت مورد برسی، درخواست شما ارسال خواهد شد. شماره همراهی که در شیرینی مامانی حساب کاربری ساخته اید با شماره همراهی که درخواست کرده اید یکی باشد.
مشاهده توضحیات تکمیلی1. با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید. 3. با کلیک روی” قلم ” میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید
مشاهده توضحیات تکمیلی1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. 2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید . 3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود. 4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل […]
مشاهده توضحیات تکمیلی